VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Äntligen har den lättat

Kategori: Jag o min vardag

Fick ju huvudvärk idag med och la mig och somnade 2 timmar i eftermiddes. När jag vaknade så kändes de tungt och smärta värre. Tog en citodon och gjorde en snabb onyttig midda..haha.
Portionen blev rätt stor tyvärr, så jag orka ju inte äta upp allt.
Men det var gott med friterad pommes och chicken nuggets sånt jag kanske äter 3-4 ggr/år.
Men lite av detta hjälpte nog, för smärtan är obetydlig nu, fast huvudet känns som ett ton, så funderar på sängen och TV om en liten stund.





Måste oxå tillägga att det är så roligt och kolla min blogg statistik varenda dag för mina läsare har ökat nåt enormt, även om det fortfarande kommenteras dåligt. Men det är inte det viktigaste. Kul bara att det finns folk som gillar att titta in hos mig.

Skriv gärna till mig i kommentaren om ni har en blogg, så kan jag ju titta tillbaka hos er. Alltid kul att få läsa vad ni andra skriver för något








Kommentarer


Kommentera inlägget här: