VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Är ni nyfikna?

Kategori: Fest/Party

Klart ni läsare/vänner osv är nyfikna.
Peter kom inte pga att hans band fick en spelning i sista minuten som de inte kunde tacka nej till, men vi har preliminärt bestämt om för nästa helg. Spännande detta...

Däremot så kom två andra killar hem till mig, rätt sent..vi satt och drack vin och prata om allt och inget. Supertrevligt ända fram till ca 6 i morse.

Så jag sov till midda och sen har jag i stort sett inte gjort ett dugg. Ha fått så himla ont i högerörat, hoppas inte det är öroninflammation bara. men har i alla fall plockat undan lite och legat i sängen och kollat Friidrott VM och serier på dvd.
Och så tänker jag fortsätta resten av kvällen/natten.
Ja om inte en av killarna kommer idag igen..hehe. Mys på hög nivå säger man ju inte nej till, eller :P

Är riktigt sugen på en pizza och varit nu i flera timmar, men tankarna slutar med att den 100-lappen kan jag ha till nyttigare saker. Men är ju rikgit sugen, så vad gör man. Har säkert sprungit i kyl och frys och kollat runt minst 100 gånger och ändå hittar jag inget jag är sugen på. Och där som är så fullt med massa god mat. Tror det blivit psykiskt att pizzan tagit kontroll över hela mitt huvud..haha.
Tror ni det blir en pizza? Eller..nääe..jooo...näää..haha
Beslutsångest på hög nivå




Kommentarer


Kommentera inlägget här: