VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En till har gått

Kategori: Jag o min vardag

Söndagkväll nu och ännu en vecka är över, tycker veckorna gått fort hela året, men nu känns det som dom rusar ännu fortare. Och rätt vad det är ingen vet ordet av så står vintern vid drren.
Inte mig emot som har snö som en klar favorit.

Kom på att jag bara ätit 2 stekta ägg innan idag och kände att jag nog behövde mer mat,
orkade inte stå och göra midda så här sent så det fick blir en av mina egna färdiga rätter,
kött- och grönsakssoppa, gott och värmande.

Just de ja, kollat minnet till den nya datorn hos en granne och det var helt. Så istället så ska jag byta moderkortet eftersom det inte verkar vara kompatibelt med processorn.
Hoppas webbhallen går med på detta och att jag får ett sådant fort.
Nyfiken på hur den nya datorn kommer och bli ju.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: