VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ett snabbt ryck, blir alltid bäst

Kategori: Jag o min vardag

Tur man fick sova något inatt då, massa ungdomar ute på gården som gapa och skrek och hade sig, var till och med inne i trappan och höll på. Och precis när jag äntligen slumrar till så hör jag någon på min dörr, hör hur det trycks på min ringklocka om och om igen, det knäpper ganska högt även om den är avstängd. Tur det för annars hade jag nog gått upp och blivit lite arg.
Så klockan 5 i morse somna jag ungefär.

Precis fått i mig frukost och nu ska jag göra mig klar för ett ryck till Hässleholm och shoppa loss.
Ja om man nu hittar något där.

Hörs ikväll när jag kommit hem, och då blir det ju och lägga ut vad man köpt


Kommentarer


Kommentera inlägget här: