VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Få timmar kvar

Kategori: Jag o min vardag

Snart är denna söndag slut och en ny vecka inleds. Och som vanligt så bara rusar dagarna iväg.
Sitter med lite planering för en gångs skull, funderar på att åka till Väla imorgon och shoppa loss.
Tisdag är de ju tvättedag och onsdag ska det tydligen inte bli så fint väder.
Så då passar ju morgondagen för lite äventyr.
Med mamsen då såklart så vi båda får utnyttja vårat sommarkort lite till innan det slutar och gälla.


Idag har jag röjt rundor här hemma, fått i mig en riktig midda med sås och kokt potatis vilket var några veckor sen sist, plus tittat på mina 2 söndagsserier...."One Tree Hill" och "Pretty Little Liars".




Stekt kycklingfilé, kokt potatis, min egen champinjonsås, kokta morötter och gröna bönor.


Och nu ska jag strax ge mig på lite mer röjande här  hemma.









Kommentarer


Kommentera inlägget här: