VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hmm..Vilken natt

Kategori: Jag o min vardag

Gick icke att somna inatt alltså. Knäet gjorde riktigt ont, tog citodon,
men de ville inte riktigt ta bort smärtan.
Och sen ovanpå de så börjar de åska och blixtra som bara den, lös upp hela sovrummet.
Så natten tillbringade jag i sängen och började på en ny serie jag hittat om vampyrer och varulvar, "Human Being" heter den, helt ok, hann med 8 avsnitt och har nu 6 avsnitt kvar av säsong 1, undrar om det finns fler säsongen sen, eller de är under inspelning.
Någong som vet kanske?????

Somnade vid 8-tiden i morse och ändå uppe redan vid 12.30 idag. Så hoppas nästa natt blir bättre.

Dags och rota lite i frys, kyl och skafferi och hitta på någon god midda






Kommentarer


Kommentera inlägget här: