VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

?? idag ??

Kategori: Jag o min vardag

Måndag och inga planer. Som alltid så tar jag dagen som den kommer.
Men funderar på att baka frukostbullar, börjar bli tjatigt med köpt bröd. Behöver variation då och då ju.

Idag är det oxå dagen då jag blir befriad från mitt mobila bredband som följde med laptopen jag köpte av bredbandsbolaget för 2 år sedan. Skönt med den avgiften mindre. Även om det var bra och ha med jämna mellanrum.
Men har ju min stationära dator oxå och till den har jag ett fast bredband. Så det går ingen nöd på att inte kunna använda laptopen precis.
Har funderat på att köra på trådlöst här hemma, får väl se om det är nåt jag kommer att sätta i verket. Dock inget viktigt. Men man kan ju dra runt på laptopen i hela lägenheten om man har det, till och med på toa..haha.






Förresten riktigt härligt sommarväder idag med. Kanske skulle leta upp en vän som vill med mig ut och sitta och prata nånstans så man kommer ut lite idag. Orkar ju tyvärr inte gå längre sträckor på mina kryckor. Men får se vad jag känner för.


Nu ska jag fixa lite här hemma tänkte jag.
Gillar att pyssla runt med allt möjligt i mitt hem varje dag.
Funderar på att ta kort på min lägenhet i olika vinklar så ni får se hur jag bor.

Är detta något som skulle vara intressant??? I så fall får ni gärna berätta detta för mig







Kommentarer


Kommentera inlägget här: