VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inte mycke men gott var det

Kategori: Jag o min vardag

Blev så sugen på morötter, och hade redan tagit fram kycklingfilé till idag. Så stekte den och kokte morötter och gjorde en sallad till detta. Såå gott...
Ingen direkt midda, men var lixom inte sugen på sås och potatis och sånt där,
aldrig riktigt varit min grej.
Gillar ris, pasta och nudlar bättre.
Sen kan jag ju alltid ta en macka senare om jag skulle bli hungrig.

Imorgon ska jag ju på återbesök till ortopeden i Kristianstad, vilket innebär upp 6.30, när gick jag upp så tidigt senast, minns inte..haha..
Jodå det var i maj när jag hoppade in på mitt gamla jobb i 1 1/2 vecka.
Lätt att vända dygnet och komma från rutiner när man går arbetslös.
Hoppas att mina ansökningar snart ger napp. Börjar bli ganska tråkigt att inte ha ett jobb att gå till, sist det hände var för ca 6 år sedan. Och den gången varade det riktigt länge pga sjukskrivning av min rygg/ischias. Och denna gången är det ju ofrivilligt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: