VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Invensteringar

Kategori: Jag o min vardag

Har idag kommit på att jag nog ska köpa mig en borrmaskin, använder en sådan ganska ofta, och får då jaga efter någon som har. Så jag tror det kan vara en riktigt bra invenstering.
Nu är ju bara frågan vilken man ska köpa. Får ju inte vara allför dyr och sen så är det ju bara till lättare saker i hemmet.
Ska till ortopeden i Krisitianstad på tisdag så ska ta en koll med affärer om där kan vara en bra och billig sådan.

Köpte ju 3 såna där hyllplan igår på IKEA, och dessa vill jag ha upp och få fint, ja finare.
Men inte riktigt överens med mig själv om var i vardagsrummet dessa ska vara pga känner lite för att möblera, plus att den stora dvd hyllan oxå ska ha sin plats. Den är ju dessutom i furufärg så den skulle behöva lite svart färg så den smälter in med allt annat. Rummet går i svart och grått.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: