VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Kallt & Varmt

Kategori: Jag o min vardag

Har riktigt kallt här hemma idag, hänger blöt tvätt på torkställning i badrum och vardagsrum efter tvättandet igår. Våra torkrum är inte de bästa, plus att man riskerar att bli av med sina kläder om man hänger dom där nere. För jävligt (ursäkta) rent ut sagt.
Har tänt några värmeljus för att se om de kan plocka upp fuktigheten här. Hoppas det. Men sen så är det ju så att jag fortfarande inte fått plåten runt de nya fönsterna, oxå är ju murbruket trasigt på en del ställen så det drar in rätt kraftigt.
Har sagt till hyresvärden, men han verkar ju inte komma till skott precis.

Min dag idag:

* ringa AF och meddela mina jobb jag sökt,
något jag ska göra en gång i månaden som en uppföljning

* till banken

* Ica och Netto

* ta tag i mitt projekt, haft paus på de nu lite väl för länge känner jag

* Lämna böcker på biblioteket

* Kanske putsa alla fönster och hänga upp nya gardiner.
Om inte idag, så någon gång under veckan är det tänkt



Kommentarer


Kommentera inlägget här: