VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Kanske, kanske, kanske

Kategori: Jag o min vardag

Klockan är lite över 20 och jag ska eventuellt ha besök,
får se lite vad jag känner för och om han kan ta sig hit med tåget, vi hade ju tänkt dricka lite vin och han måste iväg imorgon tidigt igen och då är de inte bra att sätta sig och köra en bil när det är dagen efter och det kan bli en lång natt.
Hastigt och lustigt betsämt.

Men det är den här kändisen jag skulle träffat i våras, när tyvärr annat kom ivägen. Men vi har ändå haft tät kontakt sedan dess. Att vi ska ses ikväll är av anledning till ett projekt han och en gemensam vän vill att jag ska arbeta med. Och inte mig emot eftersom jag är arbetslös, även om jag helt och hållet kan bestämma mina arbetstider själv. Så vi får väl se om de blir ett möte idag eller en annan dag. men projektet ska igång iaf. Härligt för då får jag två saker att arbeta med här hemma som inbringar extra inkomst. Och det är ju aldrig fel. Sen när jag får ett riktigt jobb så att säga så inkräktar inte mina projekt på detta.
Kan i alla fall avslöja att han heter Peter och är 29 år.





Kommentarer

  • Anonym säger:

    Undra vem den där Peter är ;)

    2011-08-27 | 19:26:12

Kommentera inlägget här: