VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ladies Night ?!?!

Kategori: Jag o min vardag

Fick ett sms av en vän som undrade om jag ville med till Malmö och kolla "Ladies Night" den 29 oktober.
Såklart att jag vill. Det var något jag tänkte på förra veckan att jag ville, men har haft lite problem med att få någon med mig av olika anledningar.
Men nu ser det i alla fall ut som det ska bli av och det ser jag framemot.

Tack DU som fråga mig, DU vet vem du är :)

Såg att priserna ligger på mellan 325-1495 kr, men det handlar ju om matmeny och sånt där och det kan jag klara mig utan.
Såg oxå att det går i Kristianstad den 28 oktober, så vem vet..vi kanske åker dit istället.
Dels går tåg direkt dit, medan Malmö handlar om tågbyte och sånt där.

Hur som helst så ska det bli jättekul att åka på detta evenemang. Tror det kan bli ett minne för livet faktiskt.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jaa kul , ja ja läste me kstad :)

    2011-08-28 | 22:05:59

Kommentera inlägget här: