VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lägre känning

Kategori: Jag o min vardag

Tog en runda till Ica för min lilla katt behövde påfyllning i sin toalett ju.
Huvudet gör mindre ont just nu, hoppas det håller i sig och inte blir värre bara för att jag nu skriver om det. Sån otur känns väl igen i så fall.

Hittade små blommor med på Ica, köpte 2 st, men glömt namnet på dessa, men tror de är Dracena.
Mycke roligare att köpa små i mini krukor och plantera om, för att sen få se hur dessa växer sig större och större.




Påtal om blommor så har Netto denna veckan, köp 2 gröna växter för 49kr. Så imorgon ska jag dit och se vad där finns för mågra. Har minst 2-3 platser där jag kan sätta nya blommor nu.
Blommor kan man absolut inte få för mycke av.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: