VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lim på stolen eller???

Kategori: Jag o min vardag

Känns som att jag inte kommer från datorn idag, suttit här i 2 timmar nu..haha.
Men har sån värk i mitt onda knäet ben, fått ta på mig strumpor och inneskor, värme brukar ju hjälpa för att lindra värk.



Har ju varit uppe och gått rundor här. Tog en sväng in i sovrummet oxå för jag tänkte byta påslakan för som alltid så glömmer jag och får göra det precis när man ska lägga sig.
Men det kunde jag glömma, för där ligger Smulan och sover. Och jag har verkligen inte mage att ta bort henne. Så jag får bädda senare helt enkelt.





Och bara en liten bit från henne ligger min fina 10,1 laptop, ett mycke bra köp jag gjorde för 2 år sedan. Men som med allt så kommer det ju bättre och bättre saker hela tiden, men jag är nöjd med den och den är ju inte så mycke använd, så den kommer nog att hålla långt över sin medellivslängd.




Är riktigt trött i ögonen nu, dumma natt jag hade. Men tänker inte lägga mig och vila i alla fall. Bättre och få vänt rätt dygnet känner jag. Kommer snart rätt täta tillfällen då jag måste upp tidigare än jag är van vid...









Kommentarer


Kommentera inlägget här: