VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lite kan göra så mycke

Kategori: Jag o min vardag

Blev ju så glad att jag kunde skicka tillbaka moderkortet och få ett annat, så nu har jag fått en hel del energi fast att jag inte mår så bra. Men ogillar verkligen att vara sängliggande.
Så nu har jag deg på jäsning som ska bli ostfranska och städar runt här och har mig. Fast gör det i lite lägre tempo än vanligt så jag inte tar ut mig helt eftersom jag har lite feber.

Funderar på vad denna veckan kan ha att komma med!!!
Har inget planerat och det passar mig alltid bra eftersom jag tar dagen som den konmer och agerar därefter. Det enda jag vet är att min dator ska göras färdig i veckan så fort det nya modemet kommer. Himla tjat om min dator va..haha..blir så när det är nåt man vill ha som man längtat efter.
Jobbigt i längden med en 10,1 laptop, även om man vänjer sig.
Så såhär ser det ut hos mig nu när jag surfar på den lille plutten.




Ja jag vet, tv står lite på sned, men blir så när tv antenn sladd är där bakom när jag kopplar om till tv i sovrummet. Tittar ju inte ofta på denna nya i vardagsrummet och den kpte jag för snart ett år sedan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: