VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lite komiskt på Ica

Kategori: Tankarna flödar

Kom på en sak nu när jag pratat med en tjej i telefon.

Träffade hennes pojkvän, min före detta arbetskompis, idag på Ica.
Gick fram och sa Hej och frågade honom.."Hur många månader han fått?" Precis när jag sagt detta så säger jag oxå.."Oj, det där kan tolkas lite fel"..haha som det kan bli. Och en dam stod bakom mig precis då.
Men till saken hör att med dessa månader handlar det om hur orättvist han blivit uppsagd på jobbet precis om jag blev. Så hans månader handlade om lön utan att vara på arbetet, glömt vad detta heter i skrivande stund.
Tyvärr inget jag kunde förhandla mig till eftersom han och jag inte hade samma avtal och anställning.

Men vi är båda lika glada att slippa cheferna där.
Arbetskompisarna var ju alltid lika trevliga och roliga att arbeta med.
Stackars dom som är tvingade att vara kvar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: