VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lite sånt & Lite annat

Kategori: Tankarna flödar

Wow, har redan kommit på vad jag ska ha för midda idag. Var ett tag sen jag kom på de tidigt på dagen, har ju haft en period länge nu med att jag är trött på alla mat, är det fortfarande.
Inte så att fantasin har sinat, utan är bara inte sugen på mat, midda och sånt där.

Men brödet jag baka igår är riktigt gott, så tänkte göra 2 till imorgon så jag slipper kasta mjölken eftersom bäst-före-datum går ut då. Sen kommer mamma hem från sin mamma på fredag så hon ska ju få ett bröd av mig då.

Vad det blir till midda ikväll får ni se då, men blir i alla fall en kyckling och räksallad med massa gott som jag plockar ihopa av lite av varje av sånt jag har hemma, skippar över det här idag med att hoppa ner till ica. Känner inte för det...

Måste nog ta tag i mitt lilla/stora projekt oxå som jag startade för några månader sedan och som jag planerat ska gå av stapeln i vinter om allt går som det ska. Har varit lite slapp med detta nu en vecka. Lusten som sinat eller nåt i den stilen.
Inte för att det är bråttom precis, men är nyfiken på om det kommer att funka och ge mig det jag vill.

Just de ja, fick sms idag om att mitt paket med mina datkomponenter har kommit. Och nu ligger min datakille på sjukhuset med en kollapsad lunga stackarn, prata med honom i mobilen innan och sa åt honom att min data kan vänta, bättre han vilar och tar det lugnt och blir frisk när han blivit utskriven från sjukhuset.

Går ju ingen nöd på mig, har min stationära även om den knäppar sig varje dag, plus min lilla 10,1 laptop, så det där databygget får bli en senare fråga.

Nä nu ska jag ta en svalkande dusch, rent för varmt idag alltså..*pust*!!!


Kommentarer

  • Monica nybliven 3barnsmamma =) säger:

    Ja det e riktigt varmt idag, men egentligen ska man väl inte klaga. Jag klagar sen när det e för kallt ute oxå.. Haha

    Som tur e har vi en sval lägenhet på sommaren så man dör iallafall inte av värmeslag här inne =)

    2011-08-03 | 15:55:47
    Bloggadress: http://ljusenimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: