VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lördagen i sig

Kategori: Jag o min vardag

Idag är det lördag och jag skämde bort mig själv med att sova lite längre, somnade visserligen rätt sent inatt.
Inget härligt väder alls idag, blåser som bara den. Så några kräftor på min mammas balkong blir det inte. Fast går lika bra att avnjuta dessa inomhus såklart.
Ja, min mamma och jag ska äta kräftor idag, bara vi två och ingen mer. Och detta just för att ingen av oss vill göra detta tillsammans med massa fulla människor och att vi inte själva känner för någon fest idag. Huvudsaken är att man får avnjuta dessa röda godingar.
Vem vet, kanske blir en stor kräftis nästa år.

Ska försöka städa klart här innan jag ska gå iväg till min mamma vid halv 6 tiden.

Upptäckte även idag när jag kom upp att vågen visar på -4kg, wow på en vecka och jag vet ju varför nu när jag tänker efter, har varit himla slarvig med maten denna veckan, inte känt för det pga inte sugen lixom, varit helt uppe i saker och ting och inte märkt att timmarna rusat iväg osv.
Men men, drabbar inte mig så eftersom jag inte är en mager stackare
(inget fel på smala/magra människor, utan mer ironiskt mot mig själv..haha).



Kommentarer


Kommentera inlägget här: