VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mycke på kort tid

Kategori: Jag o min vardag

Då var hela att göra listan avklarad för idag, så nu kan jag ägna många timmar åt mitt projekt idag. Känns bra.

Var på Netto och fyndade kycklingfilé, 2kg för 69kr. Och som alla vet är ju kycklign något jag äter i massor. Sen hitta jag även fläskfärs på Ica för 27.90/kg, så där tog man ju ett par paket.
Kollade sedan frysen när jag kom hem och packade in allt och det visar sig att jag har middagar fram till den 2 november. Härligt.
Endast daglig varor man behöver fylla på då och då, som grönsaker, frukt och sånt där.

Och nu ringde Alex, så det blir ner på Ica igen och hämta ut vårt paket.
Däri finns ett minne till till datorn på 2GB och en sån där sladd mellan tv och dator för att kolla film.
Bra träning för knäet och komma ut på cykel igen, går bra än så länge ju. Bara lite jobbigt och riskfyllt när man ska upp och av cykeln eftersom knäet är på väg och vika sig varenda gång, men skam den som ger sig




Kommentarer


Kommentera inlägget här: