VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Någon som vet kanske???

Kategori: Tankarna flödar

Har nu suttit och googlat runt efter olika kurser och utbildningar ang att göra detta på distans.
Har ju tänkt på detta ända sedan jag blev arbetslös.

Finns det någon som kan tipsa mig om bra sidor om sånt här, för jag har inte hittat nåt bra ännu.
Visst, funderar på att gå ner till komvux och folkhögskolan och se om kanske nån där känner till bra sidor med detta. De flesta jag hittade hade ansökningstiden gått ut redan i maj månad.
Vill göra något nu i vinter när kvällarna blir långa och mörka. Går ju ändå arbetslös så varför inte utnyttja ledig tid till nåt bra. Även om jag får ett jobb så kan jag ju studera på kvällar och helger.

Är intresserad av det mesta, så alla förslag är välkomna...


Nu förflyttar jag nog mig vidare till sängen för lite dvd serie, så hörs imorgon






Kommentarer

  • Monica nybliven 3barnsmamma =) säger:

    Halloj! jo jag vet att det står att jag har 2 barn, men jag vågar inte ändra i det.. är rädd att jag förstör hela designen då ;P

    Ska se om jag hittar nån som vill hjälpa mej att göra en ny design.. e liksom på tiden :D

    2011-08-12 | 10:21:43
    Bloggadress: http://ljusenimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: