VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Något felade...tyvärr

Kategori: Jag o min vardag

alex, Kims bror har varit här i flera timmar. Han erbjöd sig att bygga ihopa min nya dator eftersom Kim ligger på sjukhus.
Sagt och gjort plus han lärde mig hur man gör. Men tyvärr så verkar det som om minnet är trasigt för vi fick ingen bild på skärmen.
Så typiskt...trist eftersom alla delar är helt nya. Så nu blir det att reklamera minnet och få ett nytt och hoppas på det bästa.
Himla tur nu att jag har min laptop, så vi slapp sätta ihopa min gamla dator igen.
Blir lite jobbigt bara med laptop, man får kolla noga vad man skriver, för man slinter lätt på de små tangenterna ju.

Nu blir det hemmagjorda små minipizzor på smördegsrutor med kyckling, svamp, tomat och ost.
Bara ätit ett knäcke idag och det är väl runt 8 timmar sedan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: