VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nöjd med dagen

Kategori: Jag o min vardag

I eftermiddags kom Emma med dotter en snabbis. 
Alltid lika trevligt att träffa denna trevliga och glada tjej

Efter det har jag bakat ostfranska och städat, plus att Alexander varit här och plockat ner datorn för moderkortet som ska reklameras. Snäll kille....

Denna gången blev bröden ännu godare och saftigare,
krossade ju i solrosfrön oxå, plus mycke mer ost.



Oxå har jag ju hunnit med en midda, en lättare sådan idag eftersom jag en tid nu tappat aptiten och lusten på mat, så stekt lax och sallad tillagade jag idag, snabbt, enkelt och gott.




Min lilla bäbis Smulan har varit rätt trött idag och sovit många timmar i soffan, sötnosen min börjar bli gammal med ju, 13 år i november.





Nu tänkte jag ta hand om disken, renbädda sängen
 och ta den obligatoriska kvällsduschen.
Sen när jag är klar med det så är väl klockan lagom dags för
CSI NY säsongstart,
eller vänta...
är mitt minne dåligt så de var förra måndagen som de var säsongstart..haha.

Om inget annat så får ni sova gott, så hörs vi imorgon..





Kommentarer


Kommentera inlägget här: