VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nu är jag världens lyckligaste

Kategori: Jag o min vardag

Ja det anser jag eftersom Alex varit här ett par timmar och fixat med min nya stationära dator. Så nu är den igång och funkar som den ska.
Med andra ord kommer ni nu och slippa höra mitt eviga tjat om detta...haha.

Kvällen kommer att spenderas vid den med att ladda ner alla program jag hade innan och uppdatera en del osv. Men de gör inget för sånt är bara roligt ju.

Får väl fixa nåt och äta oxå kanske, bara ätit 3 mackor idag. Men vad, allt jag har tar ju tid, eller vänta, har ju köpt hem en burk ravioli, skulle man ju kunna äta. Inget jag äter ofta alls så det kanske hade varit gott ikväll. Får väl fundera på det där med maten en stund.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: