VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nu kan jag mixtra lite mer igen

Kategori: Jag o min vardag

Nyss varit ute på en cykeltur till Ica, blev lite rädd vid ett tillfälle pga en bilist som stanna för en som gick och sen helt plötsligt skulle han köra trots att jag var på väg över samtidigt.
Hur tänkte han. Jag höll på att flyga all världens väg eftersom jag fick av cykeln i all hast och knäet höll på att ge vika.
Oxå klagar bilister på cyklisterna..hmm.

I alla fall så har jag fått hem lite mer ingredienser som färska champinjoner som var billigt, och även gul lök, den har varit så skabbig och mjuk länge nu så man har inte velat köpa.
Så idag så gav jag mig in på fryst hackad gul lök, aldrig provat,
så de ska bli kul och se hur pass mycke smak där är i frusen sådan.
Är den ok så kör jag på det i fortsättningen tror jag, ofta använder man en halv lök och lägger sen det överblivna i aluminiumfolie och sen glöms den bort. Ok man kan ju frysa den oxå,
det har jag gjort förr, men så lätt och glömma ju.
Så idag blir det nog någon god midda med massa olika tillbehör.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: