VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Så fel de kan bli då

Kategori: Tankarna flödar

La mig i sängen och kelade med katten runt 18-tiden, och vad händer. JO..jag vaknar av att klockan är 20.13..haha..det var ju inte alls bra. Där rök min plan med att städa klart ikväll ju. Men har i alla fall bröd på jäsning och en äpplepaj i ugnen. Hade tänkt försöka frysa in denna i bitar, som man kan ta fram när man blir sugen. Synd bara att man inte kan frysa vaniljsås, men går ju lika bra att äta den med glass, fast vaniljsås är ändå godast.

Kommer väl att städa en del ändå känner jag, för det kommer ju bli en lång natt eftersom jag sovit sen kväll. Blir så när man inte sovit natten som gick som man behövde. men gör inte så mycke när jag inte har några tider att passa.

Imorgon kommer ju mamma hem och vi ska ut och handla, plus hämta mitt paket på posten med mina datakomponenter, hoppas jag får ihopa den under helgen. Spännande med nytt och se hur snabb den blir jämfört med den stationära jag har nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: