VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Skulle nog inte funka så bra

Kategori: Jag o min vardag

Hemma igen efter att ha varit och kollat in Hässleholms festivalen med lite shopping. Blev inga kläder alls idag, känner att jag vill vänta till vår planerade resa till Väla på måndag.
Men köpte en massa annat sånt där "bra och ha" ni vet.
Billiga kryddor, tvål, schampo, balsam, slev, kökspensel, kattleksaker m m.

Oxå konstatera jag idag att festivalen är ingen bra plats för mig kvällstid på kryckor. För mycke sladdar på gatorna och annat sånt där snubbel farligt, plus alla fulla människor och trängsel.
Så jag gör helt rätt i att inte åka dit detta året.
Fast känner mig på ett riktigt festhumör, men samtidigt ska det bli skönt att ha en lugn fredag.


Köpte nytt schampo och balsam idag, har den gula i vanliga fall, men ville testa denna vita.
Har nu en fråga till er läsare; Är det någon som provat den vita och kan berätta något om denna för mig. Kanske någon som kört både vit och gul en tid och kan berätta skillnaden mellan dessa????
Har väl inte tänkt prova denna idag utan imorgon känns det som




Oxå hitta jag en ny billig parfym, fy faen så gott den luktar,
synd att man inte kan lägga ut luktprover i sin blogg..*s*
"Purple Shades" by Jaques Rothschild




Oxå lite presenter till min lilla baby Smulan, katten ni vet



De andra jag köpte är väl inget direkt och dela med sig här känns det som.


Nu får jag väl sätta igång med maten, blir grillribbs med en god sallad



Kommentarer


Kommentera inlägget här: