VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Som om det hjälpte då

Kategori: Jag o min vardag

Precis varit nere på husets kontor och pratat med den nya killen som tog över efter den andra som satt där.
Klagade bl a på 2 av mina grannar och han anteckna och sånt så det var ju lugnt, men frågan är om han tar tag i det.
Orkar verkligen inte med deras svinerier och väsen längre nu.
Sen sa jag även till om plåen runt de nya fönsterna, är lixom 2 månader sedan det blev bytt och fortfarande ingen plåt. Jag påpeka att det blir kallt i lägenheten när det är mindre varma dagar.
Han mena på att man inte kunde frysa nu när det är sommar.

Men var ju inte så jag mena, fick förklara att det är skillnad på drag från springor och ett öppet fönster. Små springor och öppningar blir det ju drag från och det är ju 3 fönster det handlar om.
Det blir ju inte kallt när man öppnar en balkong eller ett fönster några timmar för det är ju att vädra. och när man sen stängt det så kommer det ju inte in luft utifrån mer.
Hur trög var han då...haha

Så han var väldigt nonchalant ang detta tyckte jag. Känns som det inte kommer nån plåt innan vintern.
Han sa dessutom till mig att leta upp polacken som håller på med fönsterna här.
Alltså det är väl ändå inte mitt jobb att hålla koll på hans arbetare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: