VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Telefonrådgivning

Kategori: Jag o min vardag

Vid 13-tiden ringde en sjuksköterska angående mitt knä.
Fick berättat för henne om detta med att knäet viker sig allt oftare på fler ställen och smärtan osv.
Så nu ska jag boka tid till sjukgymnasten så jag får lite övningar att göra,
och hoppas på att det går framåt sedan med själva läkningen.
Muskler förtvinas ju när man har en så kraftig skada som jag har.
Ledband och närliggande ligament blir sega och utan stabilitet.
Skönt när man får saker mer berättat för en, även om man tänker rätt logiskt.
Men vissa saker glöms bort mitt i allt det onda.


Jisses vad regnet vräker ner här nu. Har hört om åska på orter nära mig.
Hoppas verkligen inte att det kommer hit.
Ogillar åska väldigt mycke.
Fast lite bättre om det kommer när det är dag och inte i nåt mörker.
Läskigt, läskigt


Hmm, vad ska jag nu hitta på.....haha..städa såklart. Får inte riktigt in den där känslan att vilja göra detta. Har i alla fall städat i datorn..hihi..ja tömt över till min externa hårddisk så allt är klart när den nya datorn ska byggas. Idag helst..Längtar tills detta är gjort och jag får prova hur bra den är.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: