VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

True Talent

Kategori: Tankarna flödar

Kollade på de nya programmet "True Talent" igår och gillade vad jag såg, så blev att jag titta idag med. Detta underhållningsprogram måste jag helt klar följa.

Jag blev ju lika rörd till tårar som de anhöriga till den som gick upp och sjöng. Kände hur blöta mina ögon blev, var till och med så att igår när  den första tjejen sjöng så kände jag tårar rinna på ena kinden när jag låg där i soffan och lyssnade på henne.

Tror att denna tävling kan bli rätt så rättvis eftersom inte juryn kan se personerna förrän de röstar.
Fast idag kände jag ändå att man kan undra varför vissa föddes med öron för även en döv hade kunnat avgöra att minst en tjej skulle gått vidare.
Men tyvärr blir det väl så här när inte folket känner igen låten, eller inte gillar låten.
Tycker det trots allt är endast rösten man ska lyssna på och avgöra om personen kan och är duktig eller inte.

Själv så hade jag säkert tryckt ja på alla, snäll som jag är!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: