VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Värsta anfallet

Kategori: Jag o min vardag

Har aldrig varit med om dess like, nog för att jag drabbas av migrän lite då och då, men aldrig någonsin på detta sättet för inatt var det riktig dödsångest allså.

Slumrade till när det var reklam på tv:n och vaknar upp efter ca en kvart och då gör de ont och spränger i höger tinning, panna och ända ner i kind och bakhuvud.
Kändes som om hela huvudet skulle explodera. 
Kunde i stort sett inte se något, de blixtrade och svartnade framför ögonen.
Illamåendet kom över mig så jag trodde jag skulle spy, låg så en stund och sen var jag tvungen och famla mig upp till köket för att få tag på en citodon, inte det lättaste när man även går med ett skadat knä och ska försöka undgå att trilla och sånt där.

Har aldrig någonsin haft en sån grym smärta av migrän, fy faen rent ut sagt.

Men efter en timme lyckades jag somna på tabletten, tur jag hade såna hemma för knäet.

Riktigt hemsk pärs inatt alltså. Och är glad att jag vaknade idag utan smärta.
Hoppa nu bara att den inte kommer tillbaka igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: