VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Annandag jul

Kategori: Jag o min vardag

Go'morron...haha..nejdå, varit vaken några timmar trots sen natt. Men är glad att jag hoppade över festen och utgången igår. Kände inte alls för det. Känner inte ens för att festa till det på nyår, trots att jag är bjuden till 2 olika fester på annan ort. Blir väl att bestämma sig i sista minuten på lördag känns det som.

Vad händer då idag? Hmm, vet ej. En storm har ju dragit förbi och härjar uppåt i landet. Och här är det reg, rusk och grått, kanske blir en promenad om vädret blir bättre. Annars ska jag pyssla med en del här hemma. Pyssliga jag....


Förresten såg filmen "Shark Night" inatt, trodde den skulle handla om att det var en haj som åt upp människor som badade och sånt där ni vet, men den handlade om lite me rän så som man inte var beredd på. Inte så tokig film ändå





Har den nya filmen "The Human Centipede II" oxå, om ni sett den så minns ni ettan, var inte så äcklig som jag trodde den gången, men igår kände jag lite äckel av den så jag brydde mig inte om att kolla. Kanske ser den en annan dag. För denna ska tydligen vara ännu råare och äckligare än den första. Någon som sett 2:an och kan säga något om den???






Kommentarer


Kommentera inlägget här: