VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Bilanx med Smulan

Kategori: Smått & Gott

Idag när jag var på Ica så köpte jag med mig 3-pack tuggpinnar från Bilanx hem till Smulan. Hon är ju 13 år och har lite dålig andedräkt och säkerligen tandsten för de får ju alla katter. Visste inte om hon skulle gilla dessa eftersom jag provat genom åren och inte funkat.

Jag tog ur en pinne ur sin förpackning och la framför henne men hon bara titta på den och gick iväg..haha. Men jag lät den ligga fall i fall och ca 20 min senare finns den inte där på mattan i hallen..hmm. Körde runt med dammsugaren i hela huset och det finns ingen pinne nånstans. Så jag hoppas och tror att hon har ätit upp den. Om det inte är så att hon burit iväg och lagt den nånstans.
Tog fram en till och la på en matta i köket så får vi se vad som händer.
Blir jätteglad om hon kommer att gilla dessa framöver. Bra för tänderna ju.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: