VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Blandade färger

Kategori: Dagens midda

Sitter här nyduschad och mätt och belåten även om det var några timmar sedan jag åt midda. Idag blev det stekt skinksnitzel med ugnsbakade grönsaker; blomkål, morot, röd paprika och sparris.




Funderar nu på att röja klart här hemma och sedan bädda ner mig i sängen med tv. Har blivit en riktig serienörd de senaste veckorna. Men det finns ju så bra serier och man kan se när man vill och slipper vänta på nästa avsnitt i en hel vecka.
Ja filmnörd är jag ju sedan innan..haha...avverkar nog en sådär 5-10 filmer per vecka, men sen är det ju oxå ett intresse. Tror jag har närmare 1000 filmer snart.


Hörs vi inte mer idag så får ni sova gott, på återseende imorgon



PS: glömt och berätta om igår kväll ju. Det var en trevlig dejt kan jag säg, men med vem och var de stannar hemligt än så långe. Kanske avslöjar längre fram. Får se. Hemlisar är ju alltid kul, eler vad säger ni? NEJ, säger ni såklart för ni vill ju veta...haha..får ni inte...lalalalala...hehe









Kommentarer


Kommentera inlägget här: