VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Förstörd natt

Kategori: Jag o min vardag

Var riktigt glad igår kväll att jag var trött vid 22-tiden, sovit lite natten innan och varit uppe tidigt o tränat. Så klockan var väl runt 23-tiden när jag somnade. Men bara för att vakna igen kl: 01.52. Och då hör jag grannen slå i sin dörr i min minst 2 ggr och sen slänger han igen den så de ekar i hela trappan. Så då fatta jag ju direkt att det var min granne som stört min sömn. Annars hade jag nog fått sova fram till vid 6-tiden då klockan skulle väcka mig. Alltså innebar detta att jag hade svårt och somna om igen, blev väl runt 5-tiden, men kom upp vid 9 i alla fall. Hoppade över gymmet och tänker ut och ta en promenad på minst 2 timmar efter att jag varit iväg i lite äreneden.
Sol och knappt några moln på himlen men 2 grader kallt, hindrar inte varma jag. Tror jag ska ta med mig kameran på promenaden oxå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: