VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Full rulle

Kategori: Tankarna flödar

Paketet med julklappar till mamma hämtade och hon var med men hon fick gå ut och vänta medan jag hämtade ut det. Expediten skänkte mig 2 påsar så jag kunde gömma riktigt var paketet kom från, snällt.
Vad det är får ni se efter jul eftersom man inte vet hur stor "läcka" det finns på nätet..haha.

Nu blir det full rulle här hemma:

* röja undan en del
* dammsuga
* torka golven
* hämta ner en hel del mat från mamma
* skura smulans låda så den blir julfin med massa ny sand
* baka en sak
* slå in julklappar

Tror inte det var mer sen, kan ha glömt något men de lär jag ju komma på sen i så fall.



Förresten, hur firar ni jul?

Här är det bara mamma och jag. Hela vår släkt bor nere i Trelleborg, och varken mamma eller jag har körkort, oxå har jag min katt. Svårt och hitta kattvakt i juletider. Men vi klarar oss bra ensamma. Har visserligen tvillingbröder, men dom bor långt bort och umgås inte med dom sen 8 tillbaka. Varför? För att dom inte kan acceptera mamma och mig som vi är utan vill bestämma över vad vi gör, hur vi klär oss, och var vi bor osv. Helt sjukt är det. Lång historia och tänker inte gå in på detta. Går ingen nöd på mig för detta i alla fall. Tycker bara synd om mamma ibland, eftersom de bara har en mamma och bara ens kan strunta i henne på de sättet bara för att hon inte gör/är som dom vill.



Nähä, dags och dra igång här hemma. Hörs senare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: