VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Go'midda

Kategori: Tankarna flödar

Aj aj aj och fy fy fy på mig..haha...nu undrar ni såklart varför, men de ska jag berätta. Skäll på mig om ni vill..haha

Som ni vet så kör jag "Grey's Anatomy"(ja jag vet..tjat..haha) varje kväll/natt och gjort ett tag nu. Vilket resulterat i att jag vänt dygnet helt fel, inte alls bra. Får nog ta och vända rätt detta efter jul. För då är lär jag vara klar med serien, bara säsong 7 kvar nu. Säsong 8 sänds ju på TV nu.
Men till alla som inte sett serien så kan jag tipsa om att den är både spännande och rolig. Och karaktärerna i serien är superhärliga, plus ett gäng slurpiga puddingar..hehe.


Så vad händer då för mig idag? Jo, ska ta tag i det sista med städning och sånt innan jul. Så jag bara kan slappa och ta det lugnt imorgon när det är fredag.

Och kan LOVA att jag inte ska partaja imorgon. Lovar aldrig något, men nu gör jag. Tror ni mig? Klart ni gör!!! Festar inte dagen innan julafton, bara dumt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: