VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hamstra som hamstrar

Kategori: Smått & Gott

Som alla ni läsare vet vid det här laget så är jag en mästare på att hamstra hem massor av allt. Så idag så blev det lite mer hamstra. Denna gången till katten, även om jag alltid har massor med burkar, torrfoder och sand och annat hemma till henne. Så idag blev det fler burkar pussi och sand. Bättre och ligga långt före, så kan man rätt vad de tär en månad ha lite mer över och köpa något annat man velat ha en längre tid till exempel.



     


Detta är vad jag använder dagligen och varje fredag får hon en liten mini burk av lite finare mat



     

Och däremellan får hon riktig kyckling, räkor och annan fisk då och då när jag äter sådant till midda. Hon är bortskämd min lilla tös. Men har inga barn så hon är mitt lilla barn och får allt jag bara kan komma på att ge henne.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: