VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Julafton vs Juldagen

Kategori: Dagens midda

Igår var det då julafton och man åt massa gott så man var riktigt tjockt mätt hela kvällen, men det gör inget. För all denna goda mat äter man bara en gång om året och då får man lov och proppa i sig tills man storknar..haha.

Vi delar alltid upp vår mat istället för att sätta fram allt på bordet. Och som jag berättat så var det bara min mamma och jag som firade jul tillsammans i år.

Först så kör vi sill, ägg, rökt lax, ål, romsås




Sedan dukar vi av detta och fixar till nästa runda och äter, och den bestod då av; skinka, köttbullar, prinskorvar, brysselkål, brunkål




Ikväll ska vi äta av alltihopa igen. Lika gott då som igår och bli sådär äckligt mätt..haha


Min lilla gran med våra julklappar




Oxå såklart en del julgodis, som vi knappt rörde, blev att vi öppnade paradis asken. Man var ju så mätt efter all mat. Plus att ingen av oss är så glada för godis, men de hör ju till och då måste man ju ha det.




Batteriet i kameran tog slut, hade glömt och kolla och ladda, så julklapparna har inte blivit fotade ännu. Får göra det när batteriet är laddat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: