VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Juligt och fint är på ingång

Kategori: Jag o min vardag

Nu är jag verkligen på G här hemma. Vardagsrummet dammade jag ju igår, så nu har jag struckit alla dukar, typ 30 st. Placerat ut massa julpydnader i vardagsrum och kök, ja för köket är oxå dammat och avtorkat från golv till tak.

Nu är de bara toa, hall och sovrum kvar, plus putsa fönster, stryka gardiner och hänga upp. Och allra sist ska jag dammsuga och torka golven. Oxå en hel massa mer julpynt här och var, plus lilla granen ska fram, plast eftersom jag inte tål gran.

Undrar när jag blir klar med detta? Hoppas på att vara det till imorgon kväll, annars blir det i alla fall någon gång under helgen.

Just de jag, medan jag springer här och röjer och har mig så har jag min veckosallad på bordet och tar mig en gaffeltugga då och då. Man blir ju lite extra hungrig när det är full rulle. Men måste göra mer sallad för den är snart slut.

Vill ni veta hur man gör den så kommer jag att lägga ut receptet i min matblogg under dagen.

http://www.mariesrecept.blogg.se





Kommentarer


Kommentera inlägget här: