VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mörkt, mörkt, mörkt

Kategori: Jag o min vardag

Idag har det verkligen varit en mörk dag och regnig sådan. Och nu är det snart kväll och då blir det bäckmörkt. Är sååå sugen på att baka men går inte, min frys är ju proppfull med middagar. Inte ens lussekatter har jag fått baka i tid i år som jag alltid gör. Så besviken jag är på mig själv, att jag inte stoppade mina matinköp i tid så jag fick in lussekatter där...suck och åter suck. Men så fort det bara går så ska jag baka och kränga som bara den..haha.




Glömde inom Ica i morse och hämta ut ett paket, lite av mammas julklappar ju. Så får passa på när jag är ute ensam så hon inte kan se det. För är hon med så kommer hon bara och undra vad jag beställt och då blir det lixom ingen överraskning även om hon inte kan se vad som är i paketet. Men är säker på att hon kommer och bli superglad för det jag köpt.





WOW....11 dagar kvar till julafton och idag är det Lucia, och jag har inte ens sett nån lucia, inte ens på tv, men de gör inte så mycke.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: