VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Storfyndat rejält

Kategori: Smått & Gott

Kollade min mail och hade fått ett rea erbjudande från Sneakersnstuff.com.
Hittade ju mina höga adidas basketkängor där i april i år och trivs kanon i dom, och vill ju ha svarta sådana, ja eller nåt liknande.

Och jag gick rakt på ett par röd och vita, bläddrar vidare och hittar då ett par exakt likadan fast i svart och vit. Så jag som alltid gillat sådana här skor har ju såklart svårt och välja, så jag slog till och bställde båda paren. Även om jag kanske inte kommer att använda dom på ett bra tag, så finns dom i alla fall hos mig. Har ju alltid så svårt och få tag på de gymnastikskor jag vill ha. Så det här var rena rama lyckan för mig.

Dessutom billigt, 540 kr per par, skulle ha kostat 899 kr per par, plus att det blev fraktfritt.
Nu är det bara att hålla tummarna för att det är rätt modell och rätt storlek.


 




Visst är dom supersnygga? Våga inte säga emot mig..haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här: