VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Undrar detta

Kategori: Tankarna flödar

Sedan i söndags så har min blogg ökat med läsare och inte lite heller, utan med ca 100 nya läsare/dag. Bara så pang boom över en natt så visade statistiken att den blivit läst av ca 100 st till. Och detta bara fortsätter att stiga i antal. Jättekul tycker jag. Men förstår inte vad det beror på eftersom jag bloggat dåligt sen i fredags. Så ni nya läsare får gärna göra er till känna genom nån kommentar om ni känner för det.

Jag som bara började blogga för 3 år sedan som en kul grej och att vänner kunde följa mig i min vardag var tillräckligt för mig. Men hur kul är inte det då att det finns massa andra människor som gillar min blogg.
Så då får ni ju inte glömma min andra blogg, där jag lägger ut massa recept som är mina egna och ingen annans.

http://www.mariesrecept.blogg.se



Ännu en gång...


Är jätteglad för att ni är så många som visar intresse för min blögg. Kom gärna med tips om vad ni vill se mer av. Ni vet ju rätt bra vad min blogg handlar om nu. Och frågor är till för att ställas och få svar på så länge det är "normala" frågor




Kommentarer


Kommentera inlägget här: