VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Varmt värre

Kategori: Dagens midda

Har kört på som bara den här hemma idag så nu är det skinande rent överallt. Men har bestämt mig för att vänta med dammugning och torka golv till imorgon och göra det efter att jag varit och tränat. Hittade en tid i tvättstugan med nu ikväll så kör två maskiner med dukar och gardiner, så slipper man ha allt sådan när det är dags för den vanliga veckotvätten.

Middan idag blev kycklingben, blomkål och brysselkål, stekt aubergine och sockerärtor. Som ni nog redan märkt är jag tokig i grönsaker och ibland så äter jag bara det till midda med nåt kött, kyckling eller så. Superduper gott.



Och under nästan hela tiden när jag städade så låg Smulan på sin mjuka fleecefilt på fönsterbrädan i vardagsrummet. Ser ni henne???




Snart hämta sista tvätten, ta en dusch och sen blir de tv och såklart titta vidare på "grey's Anatomy", snart klar med säsong 2. Tur jag har säsong 3 och 4 oxå.
Sen får jag ut och jaga säsong 5-7.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: