VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

12 årig buse

Kategori: Jag o min vardag

Min 12 åriga katt har härjat bra inatt i sovrummet o prasslat med allt som bara går i omgångar. Till sist så fatta hon att "mamma" ville sova ju. En sån buse alltså..*L*.

Kom upp vid 9.30 till strålande solsken, minus 7 grader o ett tunt täcke med snö. Härligt väder en ledig lördag.
Skulle egentligen jobbat, men tackade nej pga behöver vilan efter massa jobb i 2 veckor.

Idag har jag tänkt städa. Brukar ju göra det på söndagar eftersom jag tvättar då med. Men denna söndagen blir de ingen tvätt utan på måndag innan jobbet, så då väljer jag städa idag o får en lugn söndag. Kan va skönt de med ibland.

Och nu spelar den arabiska familjen ovanpå arabmusik via sin tv på riktigt hög volym. Mindre kul kan jag säga då jag absolut INTE gillar sån musik.
Får nog dra igång min stereo o överrösta dom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: