VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

18 billiga fynd

Kategori: Jag o min vardag

Varit på Netto idag och fyndat rejält.
Jag använder ju bara en sorts schampo och balsam och det går ju rätt mycke när man har så långt hår som mig, ända ner till rumpan har jag.
Och det är av märket L'ORÉAL vital Paris ELVITAL
19kr flaskan kostar det där nu.
Så det blev 6st 400 ml schampo och 9 flaskor 200 ml balsam...allt detta gick på endast 285kr och pryder nu ett av mina badrumsskåp så fint!!!
Kan ju säga att jag tömde hyllan på Netto av just denna sorten. Hade där varit fler hade jag nog köpt några till.




Man ser även lite av Palmolive duschcremé 750 ml, köpte ju 3 st sådana oxå för 29kr/flaska






Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kanon me ett lager hemma //Emma

    2011-02-11 | 06:39:10

Kommentera inlägget här: