VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

72 timmar

Kategori: Jag o min vardag

Idag när jag slutade jobba kl:14 så var det exakt 72 timmar tills jag börjar jobba igen.
Så skönt när man haft förmidda för då blir de långledigt, från eftermidda till förmidda blir de ju bara 2 1/2 dygn.
Har en lugn o skön fredag. Skulle ha festat med 2 tjejer men fick sms om att de skulle till annan ort för utgång så jag sa att jag då stannar hemma.
Lite trist när de var de som ville jag skulle komma o festa med dom, men men..då vet man de iaf!!
Blir nog ett film maraton ikväll/inatt känns det som, beroende på hur länge jag är vaken, varit uppe sen kl:04.45 idag ju. Men riktigt pigg fortfarande som alltid.

Just de ja, efter midda så började det snöa, o som vanligt blir jag lika glad när det gör det. Så hoppas det är riktigt vitt ute imorgon när jag vaknar. Fast frågan är om jag har sån tur.

Fick igår reda på 2 saker om 4 personer o jag har skrattat till o från ang detta, en del av det är ju nåt jag o några till bara gått o väntat på, o så rätt jag fick..haha..så patetiska dom är alltså, men vi är många som skrattar gott åt detta eftersom det är så sjukt så ni anar inte.
kan inte berätta så mycke om det här tyvärr då det hade tagit timmar att skriva om. men lovar att ni oxå hade skrattat åt detta, det är som en dålig såpa kan jag säga.
En del av er som läser detta vet nog vad o vem jag menar....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: