VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En läsare

Kategori: Jag o min vardag

Till Bixie som skrev till mig, tror du stavade det så.
Vad gäller skorna så beställde jag dessa igår, de skrev jag ut i ett inlägg med bild o allt..hehe.
jackan får jag fundera på...
Men tack för du tyckte att detta skulle passa mig. Vare sig du känner mig eller inte. men det är helt klart min stil iaf.

De gick ju inte o klicka in på ditt namn så jag vet inte vem du är så därför får du ett inlägg tillägnat bara dig.
Snällt va..*L*

Du kan ställa vilka frågor du vill, kommentaren godkänns ju endast av mig när jag läst den.
Jag är inte rädd för "konstiga" frågor osv.
Jag svarar på de frågor jag känner att jag vill blotta

Hoppas du har av dig igen

Kommentarer

  • Brixi säger:

    Tack tack :) återkommer med frågorna ;)



    Va nice att du köpte skorna



    Återkommer tjao

    2011-02-08 | 14:15:29

Kommentera inlägget här: