VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Grisen växer!!!

Kategori: Jag o min vardag

Jobbat kl:06-14 idag o varit en bra dag på jobbet. Precis innan jag skulle gå hem så fick jag förfrågan om att jobba på lördag, chefen fråga speciellt efter mig och sånt är ju kul. Sen är de inte många på företaget som kan göra det som jag jobbar med.
Så jag tackade ja och jag kan börja när jag vill, så min plan är kl:10 och ca 4-6 timmar framåt.

Så man kan väl säga att min lilla spargris börjar bli stor. Tänker dock inte avslöja summan här..hehe. Kanske nån vill råna mig..haha..men då får dom tji för dom är så låsta på banken så jag kan absolut inte komma åt dom på nåt sätt alls.
Man blir himla snål när man är rik känner jag, fast sån har jag alltid varit när pengarna växer, och det är ju en bra egenskap. Med tanke på att man ser många slänga sina pengar hit o dit på massa onödigt.
Hade kunnat haft mer sparat, men har unnat mig lite som t ex, en 42" platt tv, en ny platt skärm till datorn, extern hårddisk på 1TB, extern dvd brännare, surround system till tv:n, lite serie boxar o andra filmer, en del böcker o lite annat smått bara.
Jag är väldigt dålig på att lägga pengar på finare kläder eftersom jag gillar t-shirt o cargobyxor eller träningsbyxor, och skor är endast gymnastikskor.
Kan väl vara för att jag mer är som en pojkflicka. Äger ju inte smink, klänningar, kjolar, högklackat o krämer o sånt där. Inte min grej alls o aldrig varit.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: