VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ingen rolig måndag

Kategori: Jag o min vardag

Igår måndag var absolut ingen rolig dag.
Vaknade vid 4-tiden på morgonen av att jag mådde riktigt illa, yr o kallsvettades. Efter en stund så fick jag rusa in på toa och jäklar vad magen satte fart. Sen höll det på så från o till hela dagen, provade att äta o dricka lite olika snälla saker men inget fick jag behålla.
Vid 18-tiden gjorde jag spagetti o köttfärssås o det fick jag minsann behålla men mådde riktigt illa ändå.
Ska snart se om jag kan få i mig frukost o sen gå o jobba kl:14.
Hoppas på det bästa för jag vill inte vara hemma en dag till.

När jag ringde vårdcentralen igår så sa dom till mig att återkomma idag om det inte gett med sig efter 12 timmar.
För ibland kan tydligen såna maginfluenser endast sitta i runt 12 timmar.
Och det verkar ju som att det var det jag haft o inte den maginfluensa som går runt omkring mig nu i skolor, på arbeten, bland vänner osv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: