VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Matt tisdag

Kategori: Jag o min vardag

Gårdagen var mindre kul...
Kom upp vid 10-tiden, tog de lugnt pga mådde fortfarande illa av dagen innan.
Tog mig till jobbet kl:14, jobbade på som vanligt och tog min midda vid 17.30, en timme senare kom den middagen upp, måde superilla och frossade.
Med andra ord var jag fortfarande maginfluensasjuk.
Så kl:19.00 stämplade jag ut och cyklade hem och bäddade ner mig i sängen.
Lyckades somna ifrån detta illamående runt 3-tiden inatt.
Gick upp 10.30 idag, känner mig utvilad och mår bättre, lite illamående kvar, men tror ändå det är på väg bort nu. Så det blir att jobba idag kl:14-23.

Jag som aldrig drabbas av maginfluensa och det här med att kräkas vet jag knappt vad är. Har ju aldrig ens blivit bakfull.
Och man har ju hört om hur folk kräks när det är dagen efter, glad att jag alltid sluppit sådant.

Nä, dags o fixa min midda som ska med till jobbet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: